Status prawny
Muzeum Kinematografii w Łodzi jest samorządową instytucją kultury, której organizatorem jest Miasto Łódź. Ogólny nadzór nad Muzeum sprawuje Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a nadzór bezpośredni Prezydent Miasta Łodzi.
Muzeum działa na podstawie:
– ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 385).
– ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 194 z późn. zm.).
– statutu nadanego na mocy uchwały Nr XXI/417/99 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 22 września 1999 r. z późniejszymi zmianami.
Muzeum jest wpisane pod numerem KS.V. 0111/a/RIK/24/94 do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez organizatora i posiada osobowość prawną.
Zespół
Rada Muzeum
1) Monika Malinowska-Olszowy – radna Rady Miejskiej w Łodzi;
2) Judyta Pawlak – przedstawicielka Dyrektora Muzeum Kinematografii w Łodzi;
3) Jolanta Jachimowicz – przedstawicielka Prezydenta Miasta Łodzi;
4) Tadeusz Szczepański – przedstawiciel Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej,
Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi;
5) Ryszard Kluszczyński – przedstawiciel Katedry Nowych Mediów i Kultury Cyfrowej
Uniwersytetu Łódzkiego;
6) Monika Piętas-Kurek – przedstawicielka Filmoteki Narodowej – Instytutu
Audiowizualnego;
7) Piotr Sitarski – przedstawiciel Katedry Mediów i Kultury Audiowizualnej Uniwersytetu
Łódzkiego;
8) Piotr Dzięcioł – przedstawiciel OPUS Film.
Majątek
Muzeum Kinematografii z dniem 1.01.1994 r. nabyło:
– prawo wieczystego użytkowania gruntu położonego w Łodzi przy Placu Zwycięstwa 1 (Decyzja Nr 72240/507/2002 Zarządu Miasta Łodzi z dnia 2.10..2002 r.) o powierzchni 4532 m2,
– nieodpłatnie – prawo własności trzech budynków o łącznej powierzchni zabudowy 1.371 m2.
Prawa te są zapisane w księdze wieczystej nr 128948 prowadzonej w Sądzie Rejonowym dla Łodzi – Śródmieścia, w XVI Wydziale Ksiąg Wieczystych.
Polityka prywatności
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Muzeum Kinematografii w Łodzi („Muzeum”) informuje o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Muzeum Kinematografii w Łodzi, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, prosimy o kontakt z Muzeum, Plac Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź lub z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną iod@kinomuzeum.pl.
I. Wskazanie administratora
Administratorem danych osobowych jest Muzeum Kinematografii w Łodzi z siedzibą w Łodzi – Plac Zwycięstwa 1.
II. Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna
Głównym celem przetwarzania zebranych danych osobowych jest realizacja działalności statutowej Muzeum obejmującej promocję i upowszechnianie kultury. Ponadto dane wykorzystywane są m.in. przy:
– rekrutacji
– rozsyłaniu bezpłatnego newslettera
– zawieraniu umów
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a,b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
III. Okresy przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. II celów, przez okres do czasu zakończenia ich realizacji lub dla realizacji przez Muzeum uzasadnionego interesu administratora danych w zakresie określonym w pkt. II powyżej, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych po rozwiązaniu bądź wygaśnięciu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
IV. Typ przetwarzanych danych osobowych
Muzeum może gromadzić niektóre spośród następujących informacji:
– imię i nazwisko, PESEL, data urodzenia
– dane o lokalizacji /adres IP/
– adres e-mail
– numer telefonu
– numer konta bankowego
– pliki cookies
– wizerunek
– dane adresowe
V. Prawa osoby, której dane dotyczą
Muzeum pragnie zapewnić Panią/Pana, że wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przez Administratora, przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO. W związku z tym ma Pani/Pan następujące prawa:
– prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
– prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
– prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”) – w przypadku gdy:
a) dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
b) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych,
c) osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
d) dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
e) dane muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
– prawo przenoszenia danych do innego podmiotu
– prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku gdy:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
b) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
c) administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych.
V. Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
W zakresie, w jakim udzieliła Pani/Pan zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do jej cofnięcia. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
VII. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych, prawo do informacji o przetwarzaniu.
Dane osobowe nie są transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
VIII. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie podlegają profilowaniu.
IX. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostawianych w ramach korzystania ze stron internetowych, w tym plików cookies, spowoduje zaprzestanie przetwarzania, a w konsekwencji ich usunięcie. Nie będzie realizowana usługa newsletter.
X. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.
Więcej informacji na temat wprowadzenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 znajdą Państwo na stronie Ministerstwa Cyfryzacji: https://www.gov.pl/cyfryzacja/rodo-informator.
Raport o stanie zapewnienia dostępności
Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Główna strona BIP
Zapytania cenowe
Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na poniższe zapytania cenowe.
22.09.2023 – OGŁOSZENIE O UDZIELANIU ZAMÓWIENIA – PDF
24.09.2021 – OGŁOSZENIE O UDZIELANIU ZAMÓWIENIA – PDF
22.01.2021 INFORMACJA O UDZIELANIU ZAMÓWIENIA – PDF
16.09.2020 INFORMACJA O UDZIELANIU ZAMÓWIENIA – PDF
W odpowiedzi na zapytania ofertowe, ogłoszone w dn. 12.08.2020 wybrano oferty najkorzystniejsze pod względem finansowym.
Informujemy, że w dniu 19 sierpnia zostali wyłonieni wykonawcy zadania:
- dostawa projektora do projekcji plenerowych oraz ekranów projekcyjnych wraz z tłami:
Business Group Małgorzata Skorzyńska Sp. j.
ul. Wspólna 41/22, 00-519 Warszawa - dostawa profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych:
APLAUZ Sp. z o.o.
ul. Graniczna 19, 05-092 Łomianki - dostawa biblioteki do przechowywania filmów (Kinoserwer DCP):
Kinekspert Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp. j.
ul. Przybyszewskiego 167, 93-121 Łódź - dostawa odtwarzacza multimedialnego:
Tomasz Trzaskalski C4I
ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa - dostawa zestawów komputerowych oraz macierzy z dyskami:
Projekcja Sp. z o.o.
ul. Zwycięska 20a, 53-033 Wrocław
AKTUALNE – Opublikowano 12-08-2020
Zapytanie cenowe na dostawę:
- Dostawa projektora do projekcji plenerowych oraz ekranów projekcyjnych wraz z płótnami
- Dostawa profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych
- Dostawa odtwarzacza multimedialnego
- Dostawa biblioteki do przechowywania filmów (kinoserwer DCP)
- Dostawa zestawów komputerowych oraz macierzy z dyskami
Zapytania cenowe – pdf
Umowa MK – Infrastrura kultury
Unieważnienie zapytania cenowego – pdf
AKTUALNE – Opublikowano 03-08-2020
Zapytanie cenowe na dostawę:
1. Dostawa zestawów do projekcji plenerowych oraz ekranów projekcyjnych wraz z płótnami
2. Dostawa biblioteki do przechowywania filmów (kinoserwer DCP)
3. Dostawa zestawów komputerowych oraz macierzy z dyskami
Informacja z wyboru oferty
Informacja z otwarcia ofert
Opracowanie scenariusza oraz realizacja filmu promocyjnego dokumentującego poszczególne etapy realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu prac budowlanych i konserwacyjnych w ramach Projektu pn.: Zwiększenie dostępności dorobku polskiej kinematografii poprzez zachowanie zabytkowej infrastruktury Pałacu Scheiblera.
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
Formularz ofertowy
ZAKOŃCZONE
Wykonanie projektu, realizacja i montaż 1 (jednej) tablicy informacyjnej
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej
Formularz ofertowy
Zamówienia publiczne
ROZEZNANIE RYNKU NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.
„Wykonanie badania określającego społeczne zapotrzebowanie na projekt pn.
Zwiększenie oferty kulturalnej Muzeum Kinematografii poprzez rewaloryzację
zabytkowego kompleksu Karola Scheiblera wraz z jego otoczeniem”
W związku z planowanym wszczęciem
procedury przetargowej, a w konsekwencji z koniecznością oszacowania wartości
przedmiotu zamówienia, Muzeum Kinematografii zaprasza do złożenia wstępnej
oferty cenowej na wykonanie usługi.
Parametry zamówienia opisane są w
załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Wstępną ofertę cenową,
pozwalającą na rzetelne oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia prosimy
składać w formie elektronicznej na adres mailowy w.rudzinski@kinomuzeum.eu
w nieprzekraczalnym terminie do 23.10.2024 r. do godz. 12:00.
W przypadku pytań prosimy o
kontakt z Wojciechem Rudzińskim drogą elektroniczną na adres: w.rudzinski@kinomuzeum.eu
UWAGA:
Zleceniodawca informuje, że
przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie
jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2011 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, z późn. zm.). Ma ono
na celu wyłącznie rozeznanie cenowe rynku i nie stanowi zobowiązania Muzeum
Kinematografii do zawarcia umowy.
Wersja PDF
Załącznik nr 1 – OPIS PRZEDNIOTU ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 2 – FORMULARZ OFERTOWY
ROZEZNANIE RYNKU NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.
„Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej dla projektu pn. Zwiększenie
oferty kulturalnej Muzeum Kinematografii poprzez rewaloryzację zabytkowego
kompleksu Karola Scheiblera wraz z jego otoczeniem”
W związku z planowanym wszczęciem
procedury przetargowej, a w konsekwencji z koniecznością oszacowania wartości
przedmiotu zamówienia, Muzeum Kinematografii zaprasza do złożenia wstępnej
oferty cenowej na wykonanie usługi.
Parametry zamówienia opisane są w
załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Wstępną ofertę cenową,
pozwalającą na rzetelne oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia prosimy
składać w formie elektronicznej na adres mailowy w.rudzinski@kinomuzeum.eu
w nieprzekraczalnym terminie do 23.10.2024 r. do godz. 12:00.
W przypadku pytań prosimy o
kontakt z Wojciechem Rudzińskim drogą elektroniczną na adres: w.rudzinski@kinomuzeum.eu
UWAGA:
Zleceniodawca informuje, że
przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie
jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2011 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, z późn. zm.). Ma ono
na celu wyłącznie rozeznanie cenowe rynku i nie stanowi zobowiązania Muzeum
Kinematografii do zawarcia umowy.
Wersja PDF
Załącznik nr 1 – OPIS PRZEDNIOTU ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 2 – FORMULARZ OFERTOWY
ROZEZNANIE RYNKU NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.
“Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru
autorskiego dla zadania
pn. Zwiększenie oferty kulturalnej Muzeum Kinematografii poprzez rewaloryzację
zabytkowego kompleksu Karola Scheiblera wraz z jego otoczeniem”
W związku z planowanym wszczęciem
procedury przetargowej, a w konsekwencji z koniecznością oszacowania wartości
przedmiotu zamówienia, Muzeum Kinematografii zaprasza do złożenia wstępnej
oferty cenowej na wykonanie usługi opracowania dokumentacji projektowej wraz z
pełnieniem nadzoru autorskiego.
Parametry zamówienia opisane są w
załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Wstępną ofertę cenową,
pozwalającą na rzetelne oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia prosimy
składać w formie elektronicznej na adres mailowy w.rudzinski@kinomuzeum.eu
w nieprzekraczalnym terminie do 23.10.2024 r. do godz. 12:00.
W przypadku pytań prosimy o
kontakt z Wojciechem Rudzińskim drogą elektroniczną na adres: w.rudzinski@kinomuzeum.eu
UWAGA:
Zleceniodawca informuje, że
przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie
jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2011 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, z późn. zm.). Ma ono
na celu wyłącznie rozeznanie cenowe rynku i nie stanowi zobowiązania Muzeum
Kinematografii do zawarcia umowy.
Wersja PDF
Załącznik nr 1 – OPIS PRZEDNIOTU ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 2 – FORMULARZ OFERTOWY
ROZEZNANIE RYNKU NA REALIZACJĘ ZADANIA PN.
“Dostaw w formie leasingu nowego samochodu osobowego”
W związku z planowanym wszczęciem procedury przetargowej, a w konsekwencji z koniecznością oszacowania wartości przedmiotu zamówienia, Muzeum Kinematografii zaprasza do złożenia wstępnej oferty cenowej na dostawę w formie leasingu nowego samochodu osobowego.
Parametry samochodu osobowego opisane są w załączniku nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia
Wymagania dotyczące leasingu:
1. Okres leasingu 5 lat – 60 miesięcy (sześćdziesiąt miesięcy) równych rat leasingowych,
2. Opłata wstępna w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) do 14 dni od daty podpisania umowy leasingu
3. Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy leasingowej, płatne raz w miesiącu na podstawie harmonogramu stanowiącego integralną część umowy,
4. Opcja wykupu pojazdu za 1 % wartości początkowej pojazdu netto, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu,
5. Koszt ubezpieczenia pokrywa Zamawiający,
6. Koszty podatku od środków transportu pokrywa Zamawiający w formie refaktury,
7. Rejestrację i opłatę rejestracyjną pojazdu pokrywa Zamawiający w formie refaktur.
Wstępną ofertę cenową, pozwalającą na rzetelne oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia prosimy składać w formie elektronicznej na adres mailowy w.rudzinski@kinomuzeum.eu w nieprzekraczalnym terminie do 10.10.2024 r. do godz. 12:00.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Wojciechem Rudzińskim drogą elektroniczną na adres: w.rudzinski@kinomuzeum.eu
UWAGA:
Zleceniodawca informuje, że przedmiotowe zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 KC ani też nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2011 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320, z późn. zm.). Ma ono na celu wyłącznie rozeznanie cenowe rynku i nie stanowi zobowiązania Muzeum Kinematografii do zawarcia umowy.
Wersja PDF
Załącznik nr 1 – OPIS PRZEDNIOTU ZAMÓWIENIA
Ząłącznik nr 2 – FORMULARZ OFERTOWY
Załącznik nr 3 – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Nr postępowania: 5/MK/2020
ZAMAWIAJĄCY:
Muzeum Kinematografii w Łodzi, Pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź
POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA NIEPRZEKRACZAJĄCEJ
214 000 EURO
KTÓREGO PRZEDMIOTEM JEST:
Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.:
ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
18.02.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
18.01.2021 – INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
12.01.2021 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PO ZMIANACH 12.01.2021
12.01.2021 – ZAŁĄCZNIK 1B-BIS DO CZĘŚCI III
12.01.2021 – ZAŁĄCZNIK 1A-BIS DO CZĘŚCI III
12.01.2021 – SIWZ UJEDNOLICONY PO ZMIANACH 12.01.2021
12.01.2021 – OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
12.01.2021 – MODYFIKACJA SIWZ
12.01.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYJAŚNIENIACH TREŚCI SIWZ
11.01.2021 – FORMULARZE W WERSJI EDYTOWALNEJ (ZIP)
8.01.2021 – MODYFIKACJA SIWZ
8.01.2021 – OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
7.01.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYJAŚNIENIACH TREŚCI SIWZ
5.01.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYJAŚNIENIACH TREŚCI SIWZ
30.12.2020 – OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
30.12.2020 – SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)
30.12.2020 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 1A DO CZĘŚCI III
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 1B DO CZĘŚCI III
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 1C DO CZĘŚCI III
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ – WZÓR UMOWY
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 2A DO SIWZ – WZÓR UMOWY DO CZĘŚCI II
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ – OFERTA NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ – FORMULARZ CENOWY
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ – ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ – OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ
30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SIWZ – WYKAZ DOSTAW
Plan zamówień publicznych
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – 09.10.2023 – dotyczy zapytania ofertowego z dnia 22.09.2023
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – 7.10.2021 – dotyczy zapytania ofertowego z dnia 24.09.2021
wersja pdf
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy: przetargu na świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia oraz monitoringu w Muzeum Kinematografii w Łodzi
Zamówienie realizowane jest w trybie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 euro, na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami) dalej zwaną PZP.
Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 13 Ogłoszenia o zamówieniu przedstawia ilość uzyskanych punktów przez Wykonawców.
Zamawiający informuje, że jako najkorzystniejszą ofertę wybrał ofertę Firmy:
Komandos Łódź Sp. z o.o., ul. Brzeźna 3, 90-303 Łódź.
L.P. |
Komandos Łódź Sp. z o.o., ul. Brzeźna 3, 90-303 Łódź |
|
Pakiet 1 |
Pakiet 2 |
1 |
Wartość uzyskanych punktów w kryterium Cena |
|
24,00 pkt. |
24,00 pkt. |
2 |
Wartość uzyskanych punktów w kryterium
Wysokość ubezpieczenia OC
|
|
4,00 pkt. |
4,00 pkt. |
3 |
Wartość uzyskanych punktów w kryterium
Doświadczenie – czas działalności firmy na rynku
|
|
4,00 pkt. |
4,00 pkt. |
4 |
Wartość uzyskanych punktów w kryterium
Doświadczenie w ochronie instytucji użyteczności publicznej
|
|
8,00 pkt. |
8,00 pkt. |
5 |
Razem ilość punktów (1+2+3+4) |
|
40,00 pkt. |
40,00 pkt. |
Informacja o udzieleniu zamówienia
10.10.2023 – INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PDF
Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu zamówienia na „Wykonanie, montaż i transport zabudów ekspozycyjnych, elementów aranżacyjnych oraz wydruków na podstawie projektu wykonawczego modernizacji wystawy stałej Pałac pełen bajek” polegające na realizacji założeń projektu wykonawczego modernizacji wystawy stałej Pałac pełen bajek wraz z wykonaniem i montażem zabudów ekspozycyjnych, wydruków i transportem wszystkich wykonanych elementów i obiektów gabarytowych podzielonego na 2 części
Dla Części 1 i Części 2 w dn. 19.10.2023 r. firmie:
FERWOR PAWEŁ PACIOREK
NIP: 826 213 94 30
REGON: 384467269
Wiktorii Wiedeńskiej 7/9
02-954 Warszawa
Postępowanie prowadzone było na podstawie przepisu art. 11 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
21.10.2021 – INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PDF
Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu zamówienia na „ARANŻACJE PRZESTRZENNĄ, ZABUDOWY MEBLARSKIE” polegającą na realizacji założeń projektu funkcjonalno – wykonawczego i budowie II części wystawy stałej o Łodzi filmowej oraz wykonaniu gablot i transporcie wszystkich wykonanych elementów i obiektów gabarytowych
Zadania 1 i 3 zamówienia zostały udzielona w dn. 19.10.2021 r. firmie:
Artplex Sławomir Truchan
Kasztanowa 28
16 – 400 Suwałki
Zadanie 2 zamówienia zostało udzielone w dn. 21.10.2021 r. firmie:
Satoridruk.pl
R.Wodyński, M. Pomorski s.j.
Północna 36
91-425 Łódź
Postępowanie prowadzone było na podstawie przepisu art. 11 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
20.04.2021 – INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PDF
Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu zamówienia na realizację założeń projektu funkcjonalno – wykonawczego i budowę II części wystawy stałej o Łodzi filmowej wraz z wykonaniem gablot
i transportem wszystkich wykonanych elementów i obiektów gabarytowych.
część I Zamówienia „GRAFIKA” została udzielona w dn. 12.03.2021 r. firmie:
Satoridruk.pl
R. Wodyński, M. Pomorski s.j.
- Północna 36
91-425 Łódź
część II Zamówienia „ARANŻACJA PRZESTRZENNA, ZABUDOWY MEBLARSKIE” została
w dn. 29.03.2021 r. udzielona firmie:
Usługi Stolarsko-Budowlane Marcin Duda
- Piesza 2/1
93-328 Łódź
Postępowanie prowadzone było na podstawie przepisu art. 11 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019)
23.11.2020 INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – PDF
Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu w dniu 5.11.2020 r. zamówienia na realizację założeń projektu funkcjonalno-wykonawczego
i budowę I części wystawy stałej o Łodzi filmowej wraz z wykonaniem 14 gablot i transportem wszystkich wykonanych elementów i obiektów gabarytowych do siedziby Zamawiającego.
Zamówienie zostało udzielone firmie:
Usługi Stolarko-Budowlane Marcin Duda
ul. Piesza 2/1
93-328 Łódź
Postępowanie prowadzone było na podstawie art. 4d ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843).
10.07.2020 INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – PDF
Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu w dniu 16.06.2020 r. zamówienia na wykonanie projektu funkcjonalno-wykonawczego wystawy stałej o historii Łodzi filmowej.
Zamówienie zostało udzielone:
Studio 1:1 Spółka z o.o.
Franciszka Mamuszki 41
80-178 Gdańsk
Postępowanie prowadzone było na podstawie art. 4d ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843).
INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
wersja pdf
Dotyczy: przetargu na świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia oraz monitoringu w Muzeum Kinematografii w Łodzi
Zamówienie realizowane jest w trybie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 euro, na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami) dalej zwaną PZP.
Zamawiający informuje, że zamówienie zostało udzielone firmie:
Komandos Łódź Sp. z o.o., ul. Brzeźna 3, 90-303 Łódź.
Łączna wartość umowy (zadanie 1 i zadanie 2) wynosi 145 097,44 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy dziewięćdziesiąt siedem złotych 44/100, w tym wartość netto: 117 965,40 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt pięć 40/100). Podatek VAT
w wysokości 23% wynosi 27 132,04 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy sto trzydzieści dwa złote 4/100).
Rejestr zmian
Praca
Ogłoszenie o naborze na stanowisko Kierownika Działu Promocji i Rozwoju
Muzeum Kinematografii w Łodzi
1. Nazwa i adres pracodawcy: Muzeum Kinematografii w Łodzi, pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź,
tel. 42 6740957, e-mail muzeum@kinomuzeum.pl.
2. Nazwa stanowiska pracy: Kierownik Działu Promocji i Rozwoju
3. Forma zatrudnienia: cały etat
4. Planowany termin zatrudnienia: maj 2024 r. (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru).
5. Wymagania kwalifikacyjne
– posiadanie obywatelstwa polskiego,
– posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
– kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
– kandydat nie może być karany karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w ustawie z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168, z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2016 r. poz. 1020, 1250, 1920 i 2260),
– posiadanie wykształcenia wyższego, z uzyskanym dyplomem magistra (atutem będzie dodatkowe
wykształcenie z zakresu zarządzania lub marketingu),
– preferowane minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym, w tym
preferowany co najmniej 3-letni staż pracy w sferze kultury,
– znajomość aktów prawnych regulujących prowadzenie instytucji kultury, w szczególności Ustawy z
dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. z 2017
r. poz. 862), Ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz. U. z 2012 r. poz. 987, z 2015 r.
poz. 1505, z 2016 r. poz. 352, 749, 868 i 1330 oraz z 2017 r. poz. 60 i 132), Ustawy z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446, z 2015 r. poz. 397,
774 i 1505, z 2016 r. poz. 1330, 1887 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 60),
– umiejętności kierowania zespołem, zdolności menedżerskie i organizatorskie,
– dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość również innych
języków.
6. Opis zadań na stanowisku pracy:
1. Nadzorowanie i koordynowanie prac Działu Promocji i Rozwoju.
2. Kształtowanie wizerunku Muzeum.
3. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno-promocyjnych
o działalności Muzeum.
4. Przestrzeganie procedur kontroli zarządczej.
5. Monitorowanie i realizowanie umów zawieranych w ramach działalności Muzeum.
6. Redagowanie strony internetowej Muzeum, Facebooka i Newsletterów, prowadzenie kampanii reklamowych.
7. Pozyskiwanie patronów medialnych oraz partnerów i sponsorów.
8. Monitorowanie mediów w zakresie działalności Muzeum.
9. Tworzenie i realizowanie projektów promocyjnych.
10. Organizowanie konferencji i spotkań prasowych.
11. Utrzymywanie relacji z mediami.
12. Prowadzenie bazy adresowej.
13. Nadzór nad dystrybucją wydawnictw Muzeum oraz zaproszeń na wydarzenia organizowane przez Muzeum.
14. Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez Dyrektora.
7. Kandydaci składają osobiście w sekretariacie Muzeum Kinematografii w Łodzi czynnym codziennie
w godz. 8.00–16.00 lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Nabór na stanowisko – Kierownik Działu Promocji i Rozwoju Muzeum Kinematografii w Łodzi” następujące dokumenty:
a) List motywacyjny,
b) Życiorys – cv wraz z oświadczeniem kandydata o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.
c) Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych oraz że nie toczy się wobec niego postępowanie karne,
d) Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (w tym za przestępstwo
skarbowe), i o tym, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Powyższe dokumenty składane przez kandydata muszą być przez niego podpisane.
8. Pozostałe wymagane dokumenty:
a) Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe.
b) Kserokopie dokumentów potwierdzających zdobyte wykształcenie.
9. Termin składania dokumentów aplikacyjnych: do dnia 10.05.2024 roku do godz.16.00.
10. Dokumenty aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą
rozpatrywane.
11. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury
naboru w każdym terminie.
12. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
13. Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.
14. Na wniosek niezakwalifikowanego kandydata dokumenty mogą zostać zwrócone w terminie
uzgodnionym telefonicznie lub e-mailem.
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022