Skip to content
  • Zaplanuj wizytę
    • Dni i godziny otwarcia / cennik
    • Екскурсія / Экскурсия
    • Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wystawy
    • Łódź filmowa
    • Pałac pełen bajek
    • Mariusz Wilczyński. Zabij to i wyjedź z tego miasta
    • Postscriptum: Nalepa i Wilk
    • Archiwum wystaw
  • Edukacja
    • przedszkola, szkoły i grupy zorganizowane
    • dorośli i grupy zorganizowane
    • dzieci z opiekunem
    • różnorodni – pełnosprawni
    • oferta seansów filmowych
    • aktualności edukacyjne
    • Projekty edukacyjne
    • Zwiedzanie z przewodnikiem
  • Kino Kinematograf
  • Wydarzenia
    • Archiwum wydarzeń
    • Goście Muzeum
  • Projekty
  • Zbiory
  • 600-lecie Łodzi
  • Kontakt
  • Zaplanuj wizytę
    • Dni i godziny otwarcia / cennik
    • Екскурсія / Экскурсия
    • Dostępność dla osób z niepełnosprawnościami
  • Wystawy
    • Łódź filmowa
    • Pałac pełen bajek
    • Mariusz Wilczyński. Zabij to i wyjedź z tego miasta
    • Postscriptum: Nalepa i Wilk
    • Archiwum wystaw
  • Edukacja
    • przedszkola, szkoły i grupy zorganizowane
    • dorośli i grupy zorganizowane
    • dzieci z opiekunem
    • różnorodni – pełnosprawni
    • oferta seansów filmowych
    • aktualności edukacyjne
    • Projekty edukacyjne
    • Zwiedzanie z przewodnikiem
  • Kino Kinematograf
  • Wydarzenia
    • Archiwum wydarzeń
    • Goście Muzeum
  • Projekty
  • Zbiory
  • 600-lecie Łodzi
  • Kontakt
Status prawny
Zespół
Rada Muzeum
Majątek
Polityka prywatności
Raport o stanie zapewnienia dostępności
Głowna strona BIP
Zapytania cenowe
Zamówienia publiczne
Plan zamówień publicznych
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informacja o udzieleniu zamówienia
Rejestr zmian
Praca
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022
Status prawny
Muzeum Kinematografii w Łodzi jest samorządową instytucją kultury, której organizatorem jest Miasto Łódź. Ogólny nadzór nad Muzeum sprawuje Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, a nadzór bezpośredni Prezydent Miasta Łodzi.
 
Muzeum działa na podstawie:
– ustawy z dnia 21 listopada 1996 r. o muzeach (Dz. U. z 2012 r. poz. 987, z późn. zm.)
– ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (Dz. U. Nr 13, poz. 123, z późn. zm.) – w tekście zwana „ustawą”
– statutu nadanego na mocy uchwały Nr XXI/417/99 Rady Miejskiej w Łodzi z dnia 22.09.1999 r. z późn. zm.
 
Muzeum jest wpisane pod numerem KS.V. 0111/a/RIK/24/94 do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez organizatora i posiada osobowość prawną.
 
Statut Muzeum Kinematografii w Łodzi (PDF).
 
Regulamin organizacyjny Muzeum Kinematografii w Łodzi.
Zespół

Dyrektor

Marzena Bomanowska

m.bomanowska[at]kinomuzeum.pl

Zastępca Dyrektora

Jakub Wiewiórski

j.wiewiorski[at]kinomuzeum.pl

Sekretariat

Emilia Piekoś

muzeum[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957

Dział Finansowo-Księgowy

Główny księgowy: Ewa Goszczyńska

e.goszczynska[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 123

Dział Organizacyjno-administracyjny

kierownik działu: Wojciech Rudziński

w.rudzinski[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 130

Dział Obsługi
Ekspozycji

kierownik działu: Adam Dębowski

a.debowski[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 130

Dział Edukacji i Kultury Filmowej

kierownik działu: Magda Pelska

m.pelska[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 151

Dział Kina i Wydarzeń

kierownik działu: anna Michalska

a.michalska[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 143

Dział Wystaw i Projektów

kierownik działu: Zuzanna Woźniak

z.woznia[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 144

Dział Zbiorów

kierownik działu: Judyta Pawlak

j.pawlak[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 140

Dział Promocji i Rozwoju

kierownik działu: Joanna Zielińska

j.zielinska[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 114

IT

Dariusz Gregorek

d.gregorek[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 134

Kadry

Izabela Piasecka

i.piasecka[at]kinomuzeum.pl

(+48) 42 6740957 wew. 115

Redakcja 

d.gregorek[at]kinomuzeum.pl

j.zielinska[at]kinomuzeum.pl

 

Rada Muzeum
Majątek
Muzeum Kinematografii z dniem 1.01.1994 r. nabyło:
– prawo wieczystego użytkowania gruntu położonego w Łodzi przy Placu Zwycięstwa 1 (Decyzja Nr 72240/507/2002 Zarządu Miasta Łodzi z dnia 2.10..2002 r.) o powierzchni 4532 m2,
– nieodpłatnie – prawo własności trzech budynków o łącznej powierzchni zabudowy 1.371 m2.
 
Prawa te są zapisane w księdze wieczystej nr 128948 prowadzonej w Sądzie Rejonowym dla Łodzi – Śródmieścia, w XVI Wydziale Ksiąg Wieczystych.
Polityka prywatności

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), Muzeum Kinematografii w Łodzi („Muzeum”) informuje o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych. Poniższe zasady stosuje się począwszy od 25 maja 2018 roku. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Muzeum Kinematografii w Łodzi, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, prosimy o kontakt z Muzeum, Plac Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź lub z Inspektorem Ochrony Danych drogą elektroniczną iod@kinomuzeum.pl.

I. Wskazanie administratora

Administratorem danych osobowych jest Muzeum Kinematografii w Łodzi z siedzibą w Łodzi – Plac Zwycięstwa 1.

II. Cele przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna 

Głównym celem przetwarzania zebranych danych osobowych jest realizacja działalności statutowej Muzeum obejmującej promocję i upowszechnianie kultury. Ponadto dane wykorzystywane są m.in. przy:

– rekrutacji
– rozsyłaniu bezpłatnego newslettera
– zawieraniu umów

zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a,b i c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

III. Okresy przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w pkt. II celów, przez okres do czasu zakończenia ich realizacji lub dla realizacji przez Muzeum uzasadnionego interesu administratora danych w zakresie określonym w pkt. II powyżej, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych po rozwiązaniu bądź wygaśnięciu umowy, do czasu wycofania tej zgody.

IV. Typ przetwarzanych danych osobowych

Muzeum może gromadzić niektóre spośród następujących informacji:
– imię i nazwisko, PESEL, data urodzenia
– dane o lokalizacji /adres IP/
– adres e-mail
– numer telefonu
– numer konta bankowego
– pliki cookies
– wizerunek
– dane adresowe

V. Prawa osoby, której dane dotyczą

Muzeum pragnie zapewnić Panią/Pana, że wszystkim osobom, których danych osobowe są przetwarzane przez Administratora, przysługują odpowiednie prawa wynikające z RODO. W związku z tym ma Pani/Pan następujące prawa:

– prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,

– prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,

– prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. „prawo do bycia zapominanym”) – w przypadku gdy:
a) dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
b) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych,
c) osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania,
d) dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
e) dane muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,

– prawo przenoszenia danych do innego podmiotu

– prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku gdy:
a) osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
b) przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
c) administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
d) osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych.

V. Prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
W zakresie, w jakim udzieliła Pani/Pan zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do jej cofnięcia. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

VII. Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych, prawo do informacji o przetwarzaniu.

Dane osobowe nie są transferowane poza Europejski Obszar Gospodarczy.

VIII. Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Dane osobowe nie podlegają profilowaniu.

IX. Obowiązek podania danych osobowych 

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostawianych w ramach korzystania ze stron internetowych, w tym plików cookies, spowoduje zaprzestanie przetwarzania, a w konsekwencji ich usunięcie. Nie będzie realizowana usługa newsletter.

X. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego.

Więcej informacji na temat wprowadzenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 znajdą Państwo na stronie Ministerstwa Cyfryzacji: https://www.gov.pl/cyfryzacja/rodo-informator.

Raport o stanie zapewnienia dostępności

Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego osobom ze szczególnymi potrzebami (PDF).

Głowna strona BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Zapytania cenowe

Zapraszamy do składania ofert w odpowiedzi na poniższe zapytania cenowe.

24.09.2021 – OGŁOSZENIE O UDZIELANIU ZAMÓWIENIA PDF

22.01.2021 INFORMACJA O UDZIELANIU ZAMÓWIENIA – PDF

16.09.2020 INFORMACJA O UDZIELANIU ZAMÓWIENIA – PDF  

W odpowiedzi na zapytania ofertowe, ogłoszone w dn. 12.08.2020 wybrano oferty najkorzystniejsze pod względem finansowym.
Informujemy, że w dniu 19 sierpnia zostali wyłonieni wykonawcy zadania:
 
  • dostawa projektora do projekcji plenerowych oraz ekranów projekcyjnych wraz z tłami:
    Business Group Małgorzata Skorzyńska Sp. j.
    ul. Wspólna 41/22, 00-519 Warszawa
  • dostawa profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych:
    APLAUZ Sp. z o.o.
    ul. Graniczna 19, 05-092 Łomianki
  • dostawa biblioteki do przechowywania filmów (Kinoserwer DCP):
    Kinekspert Bojakowski, Jankowski, Kostrzewa Sp. j.
    ul. Przybyszewskiego 167, 93-121 Łódź
  • dostawa odtwarzacza multimedialnego:
    Tomasz Trzaskalski C4I
    ul. Batalionu Platerówek 3, 03-308 Warszawa
  • dostawa zestawów komputerowych oraz macierzy z dyskami:
    Projekcja Sp. z o.o.
    ul. Zwycięska 20a, 53-033 Wrocław

AKTUALNE – Opublikowano 12-08-2020

Zapytanie cenowe na dostawę:
  1. Dostawa projektora do projekcji plenerowych oraz ekranów projekcyjnych wraz z płótnami
  2. Dostawa profesjonalnych mikrofonów bezprzewodowych
  3. Dostawa odtwarzacza multimedialnego
  4. Dostawa biblioteki do przechowywania filmów (kinoserwer DCP)
  5. Dostawa zestawów komputerowych oraz macierzy z dyskami

Zapytania cenowe – pdf

Umowa MK – Infrastrura kultury

Unieważnienie zapytania cenowego – pdf

AKTUALNE – Opublikowano 03-08-2020

Zapytanie cenowe na dostawę:
1. Dostawa zestawów do projekcji plenerowych oraz ekranów projekcyjnych wraz z płótnami
2. Dostawa biblioteki do przechowywania filmów (kinoserwer DCP)
3. Dostawa zestawów komputerowych oraz macierzy z dyskami
 
Zapytania cenowe – pdf
Umowa MK – Infrastruktura kultury
Informacja z wyboru oferty

Informacja z otwarcia ofert

Opracowanie scenariusza oraz realizacja filmu promocyjnego dokumentującego poszczególne etapy realizacji inwestycji polegającej na wykonaniu prac budowlanych i konserwacyjnych w ramach Projektu pn.: Zwiększenie dostępności dorobku polskiej kinematografii poprzez zachowanie zabytkowej infrastruktury Pałacu Scheiblera.

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej

Formularz ofertowy

ZAKOŃCZONE

Wykonanie projektu, realizacja i montaż 1 (jednej) tablicy informacyjnej

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej

Formularz ofertowy

Zamówienia publiczne

Nr postępowania: 5/MK/2020

ZAMAWIAJĄCY:

Muzeum Kinematografii w Łodzi, Pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź

POSTĘPOWANIE PROWADZONE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI ZAMÓWIENIA NIEPRZEKRACZAJĄCEJ

214 000 EURO

KTÓREGO PRZEDMIOTEM JEST:

Zakup wyposażenia w ramach Projektu pn.:

ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA

18.02.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

18.01.2021 – INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

12.01.2021 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PO ZMIANACH 12.01.2021

12.01.2021 – ZAŁĄCZNIK 1B-BIS DO CZĘŚCI III

12.01.2021 – ZAŁĄCZNIK 1A-BIS DO CZĘŚCI III

12.01.2021 – SIWZ UJEDNOLICONY PO ZMIANACH 12.01.2021

12.01.2021 – OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

12.01.2021 – MODYFIKACJA SIWZ

12.01.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYJAŚNIENIACH TREŚCI SIWZ

11.01.2021 – FORMULARZE W WERSJI EDYTOWALNEJ (ZIP)

8.01.2021 – MODYFIKACJA SIWZ

8.01.2021 – OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

7.01.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYJAŚNIENIACH TREŚCI SIWZ

5.01.2021 – ZAWIADOMIENIE O WYJAŚNIENIACH TREŚCI SIWZ

30.12.2020 – OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

30.12.2020 – SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SIWZ)

30.12.2020 – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 1A DO CZĘŚCI III

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 1B DO CZĘŚCI III

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 1C DO CZĘŚCI III

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ – WZÓR UMOWY

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 2A DO SIWZ – WZÓR UMOWY DO CZĘŚCI II

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ – OFERTA NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ – FORMULARZ CENOWY 

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SIWZ – ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO 

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ – OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ

30.12.2020 – ZAŁĄCZNIK NR 9 DO SIWZ – WYKAZ DOSTAW

Plan zamówień publicznych

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 2020

Informacja z otwarcia ofert

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 2019

Plan postępowań o udzielenie zamówień publicznych 2018

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty – 7.10.2021 – Dotyczy zapytania ofertowego z dnia 24.09.2021

wersja pdf

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Dotyczy: przetargu na świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia oraz monitoringu w Muzeum Kinematografii w Łodzi

Zamówienie realizowane jest w trybie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 euro, na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami) dalej zwaną PZP.

Zamawiający informuje, że zgodnie z pkt. 13 Ogłoszenia o zamówieniu przedstawia ilość uzyskanych punktów przez Wykonawców.

Zamawiający informuje, że jako najkorzystniejszą ofertę wybrał ofertę Firmy:

Komandos Łódź  Sp. z o.o., ul. Brzeźna 3, 90-303 Łódź.

L.P.Komandos Łódź Sp. z o.o., ul. Brzeźna 3, 90-303 Łódź
 Pakiet 1Pakiet 2
1Wartość uzyskanych punktów w kryterium
Cena
 24,00 pkt.24,00 pkt.
2

Wartość uzyskanych punktów w kryterium

Wysokość ubezpieczenia OC

 4,00 pkt.4,00 pkt.
3

Wartość uzyskanych punktów w kryterium

Doświadczenie – czas działalności firmy na rynku

 4,00 pkt.4,00 pkt.
4

Wartość uzyskanych punktów w kryterium

Doświadczenie w ochronie instytucji użyteczności publicznej

 8,00 pkt.8,00 pkt.
5Razem ilość punktów  (1+2+3+4)
 40,00 pkt.40,00 pkt.
Informacja o udzieleniu zamówienia

21.10.2021 – INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PDF

Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu zamówienia na „ARANŻACJE PRZESTRZENNĄ, ZABUDOWY MEBLARSKIE” polegającą na realizacji założeń projektu funkcjonalno – wykonawczego i budowie II części wystawy stałej o Łodzi filmowej oraz wykonaniu gablot i transporcie wszystkich wykonanych elementów i obiektów gabarytowych
 
Zadania 1 i 3 zamówienia zostały udzielona w dn. 19.10.2021 r. firmie:
Artplex Sławomir Truchan
Kasztanowa 28
16 – 400 Suwałki
 
Zadanie 2 zamówienia zostało udzielone w dn. 21.10.2021 r. firmie:
Satoridruk.pl
R.Wodyński, M. Pomorski s.j.
Północna 36
91-425 Łódź
 
Postępowanie prowadzone było na podstawie przepisu art. 11 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.)
 

20.04.2021 – INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PDF

Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu zamówienia na realizację założeń projektu funkcjonalno – wykonawczego i budowę II części wystawy stałej o Łodzi filmowej wraz z wykonaniem gablot
i transportem wszystkich wykonanych elementów i obiektów gabarytowych.

część I Zamówienia „GRAFIKA” została udzielona w dn. 12.03.2021 r. firmie:

Satoridruk.pl

R. Wodyński, M. Pomorski s.j.

  1. Północna 36

91-425 Łódź

 część II Zamówienia „ARANŻACJA PRZESTRZENNA, ZABUDOWY MEBLARSKIE” została
w dn. 29.03.2021 r. udzielona firmie:

Usługi Stolarsko-Budowlane Marcin Duda

  1. Piesza 2/1

93-328 Łódź

Postępowanie prowadzone było na podstawie przepisu art. 11 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019)            

23.11.2020 INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA  – PDF

Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu w dniu 5.11.2020 r. zamówienia na realizację założeń projektu funkcjonalno-wykonawczego

i budowę I części wystawy stałej o Łodzi filmowej wraz z wykonaniem 14 gablot i transportem wszystkich wykonanych elementów i obiektów gabarytowych do siedziby Zamawiającego.

Zamówienie zostało udzielone firmie:

Usługi Stolarko-Budowlane Marcin Duda
ul. Piesza 2/1
93-328 Łódź

Postępowanie prowadzone było na podstawie art. 4d ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843).

10.07.2020 INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA  – PDF

Muzeum Kinematografii w Łodzi informuje o udzieleniu w dniu 16.06.2020 r. zamówienia na wykonanie projektu funkcjonalno-wykonawczego wystawy stałej o historii Łodzi filmowej.
  
Zamówienie zostało udzielone:
  
Studio 1:1 Spółka z o.o.

Franciszka Mamuszki 41
80-178 Gdańsk

Postępowanie prowadzone było na podstawie art. 4d ust. 1 pkt 2 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843).
 
 
 
 
 

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

wersja pdf

Dotyczy: przetargu na świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia oraz monitoringu w Muzeum Kinematografii w Łodzi

Zamówienie realizowane jest w trybie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi
o wartości szacunkowej poniżej 750 000 euro, na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami) dalej zwaną PZP.

Zamawiający informuje, że zamówienie zostało udzielone firmie:

Komandos Łódź  Sp. z o.o., ul. Brzeźna 3, 90-303 Łódź.

Łączna wartość umowy (zadanie 1 i zadanie 2) wynosi 145 097,44 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy dziewięćdziesiąt siedem złotych 44/100, w tym wartość netto: 117 965,40 zł (słownie: sto siedemnaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt pięć 40/100). Podatek VAT
w wysokości 23% wynosi 27 132,04 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy sto trzydzieści dwa złote 4/100).

Rejestr zmian
 
lp.  zmianadata wprowadzajacy
1.Przetargi: Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym20.07.2005  W. Rudziński
2.Przetargi: Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego04.08.2005  W. Rudziński
3.Ogłoszenie o zamówieniu20.09.2005  W. Rudziński
4.Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym20.09.2005  W. Rudziński
5.Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego11.10.2005  W. Rudziński
6.Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym25.10.2005  W. Rudziński
7.Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego1.12.2005  W. Rudziński
8.Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego17.02.2006  W. Rudziński
9.Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym11.04.2006  W. Rudziński
10.Ogłoszenie o wyniku przetargu nieograniczonego29.05.2006  W. Rudziński
11.Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym24.08.2006  W. Rudziński
12.Ogłoszenie o zawarciu umowy22.09.2006  W. Rudziński
13.Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym26.09.2006  W. Rudziński
14.Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym02.10.2006  W. Rudziński
15.Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty04.10.2006  W. Rudziński
16.Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty12.10.2006  W. Rudziński
17.Ogłoszenie o zamówieniu22.05.2007  W. Rudziński
18.Ogłoszenie o wynikach14.06.2007  W. Rudziński
19.Ogłoszenie o zamówieniu02.08.2007  W. Rudziński
20.Ogłoszenie o zamówieniu25.09.2007  W. Rudziński
21.Ogłoszenie o zamówieniu25.06.2008  W. Rudziński
22.Ogłoszenie o wyniku – unieważnieniu przetargu21.07.2008  W. Rudziński
23.Ogłoszenie o zamówieniu29.07.2008  W. Rudziński
24.Ogłoszenie o wyniku postępowania02.09.2008  W. Rudziński
25.Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia28.10.2008  W. Rudziński
26.Ogłoszenie o zamówieniu24.02.2009  W. Rudziński
27.Pytania i odpowiedzi do zamówienia (1)04.03.2009  W. Rudziński
28.Pytania i odpowiedzi do zamówienia (2)18.03.2009  W. Rudziński
29.Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia08.04.2009  W. Rudziński
30.Ogłoszenie o zamówieniu18.06.2009  W. Rudziński
31.Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia15.07.2009  W. Rudziński
32.Ogłoszenie o zamówieniu06.10.2009  W. Rudziński
33.Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty21.10.2009  W. Rudziński
34.Ogłoszenie o zamówieniu – dostawy23.11.2009  W. Rudziński
35.Wezwanie do protestu26.11.2009  W. Rudziński
36.Zmiana SIWZ27.11.2009  W. Rudziński
37.Odrzucenie protestu30.11.2009  W. Rudziński
38.Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty3.12.2009  W. Rudziński
39.Ogłoszenie o zamówieniu – usługi1.12.2010  W. Rudziński
40.SIWZ1.12.2010  W. Rudziński
41.Ogłoszenie o naborze9.12.2010  W. Rudziński
42.Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty20.12.2010  W. Rudziński
43.ZAPYTANIE O CENĘ02.05.2011  W. Rudziński
44.Tryb i zasady realizacji zadań publicznych:
-godziny otwarcia
-cennik
20.05.2011  W. Rudziński
45.ZMIANA STATUTU16.06.2011  W. Rudziński
46.ZMIANA SCHEMATU ORGANIZACYJNEGO17.06.2011  W. Rudziński
47.Muzeum – dane ogólne:
dodano numery telefonów
18.11.2011  W. Rudziński
48.Ogłoszenia:
muzeum nieczynne w grudniu
14.12.2011  W. Rudziński
49.Ogłoszenie o zamówieniu do €1400023.12.2011  W. Rudziński
50.Zmiana cen biletów30.12.2011  W. Rudziński
51.Zapytanie o cenę – stelaż wystawowy13.01.2012  W. Rudziński
52.Dane ogólne – logotypy do pobrania05.03.2012  W. Rudziński
53.Instrukcja – wniosek do pobrania05.03.2012  W. Rudziński
54.Ogłoszenia – Muzeum nieczynne02.04.2012  W. Rudziński
55.Ogłoszenie o zamówieniu30.04.2012  W. Rudziński
56.Ogłoszenie o zamówieniu – pytania08.05.2012  W. Rudziński
57.zaproszenie ofertowe15.05.2012  W. Rudziński
58.Utworzenie sekcji ‚Rada Muzeum’22.06.2012  W. Rudziński
59.Ogłoszenie o wyborze oferty28.06.2012  W. Rudziński
60.Ogłoszenie o zamówieniu – roboty budowlane29.06.2012  W. Rudziński
61.Redakcja – zmiana redaktora04.07.2012  E. Zamysłowski
62.unieważnienie przetargu26.07.2012  E. Zamysłowski
63.ogłoszenie przetargu27.07.2012  E. Zamysłowski
64.odpowiedzi na zapytania7.08.2012  E. Zamysłowski
65.Ogłoszenie o wyborze14.09.2012  E. Zamysłowski
66.Informacja o dofinansowaniu projektu1.03.2013  E. Zamysłowski
67.Tryb i zasady realizacji zadań – zmiana26.04.2013  E. Zamysłowski
68.Zapytanie o cenę23.05.2013  E. Zamysłowski
69.Ogłoszenie o zamówieniu – kino01.07.2013  E. Zamysłowski
70.Zapytanie wykonawcy – kino05.07.2013  E. Zamysłowski
71.Ogłoszenie o wyniku postępowania11.07.2013  E. Zamysłowski
72.Ogłoszenie o zamówieniu do 14000 EUR05.08.2013  E. Zamysłowski
73.Dodanie osoby pełniacej funkcje14.08.2013  E. Zamysłowski
74.Zapytanie o cenę28.08.2013  E. Zamysłowski
75.Ogłoszenie o przetargu06.12.2013  E. Zamysłowski
76.Zawiadomienie o wyborze oferty23.12.2013  E. Zamysłowski
77.Ogłoszenie o konkursie na kandydata13.06.2014  E. Zamysłowski
78.Zapytanie cenowe – remont strychu04.08.2014  E. Zamysłowski
79.Zapytanie cenowe – DOSTAWA SAMOCHODU08.10.2014  E. Zamysłowski
80.Zapytanie cenowe – DOSTAWA SAMOCHODU07.11.2014  E. Zamysłowski
81.Osoby – zmiana wpisu08.01.2015  E. Zamysłowski
82.Zadania – zmiana wpisu18.01.2015  E. Zamysłowski
83.Praca – zmiana wpisu18.01.2015  E. Zamysłowski
84.Praca – Ogłoszenie o konkursie na stanowisko26.05.2015  E. Zamysłowski
85.Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż pojazdu29.05.2015  E. Zamysłowski
86.Ogłoszenie o przetargu na dok. projektową25.05.2016   P.Kałużny
87.Praca – Ogłoszenie o zamówieniu19.01.2017   M.Pelski
88.Informacja z otwarcia ofert26.01.2017   M.Pelski
89.Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty30.01.2017   M.Pelski
90.Plan zamówień publicznych30.01.2017   M.Pelski
91.Informacja o udzieleniu zamówienia6.02.2017   M.Pelski
Praca

Ogłoszenie o naborze na stanowisko: specjalista ds. edukacji

Nazwa i adres pracodawcy: Muzeum Kinematografii w Łodzi, pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź,

 tel. 42 6740957, e-mail muzeum@kinomuzeum.pl.

Nazwa stanowiska pracy: specjalista ds. edukacji    

Forma zatrudnienia: umowa o pracę/pełny etat

Planowany termin zatrudnienia: grudzień 2021 r./styczeń 2022 r. (termin może ulec zmianie w zależności od wyników naboru).

Zakres zadań na stanowisku pracy:

udział w merytorycznym tworzeniu programu edukacji muzealnej oraz prowadzenie zajęć, projektów edukacyjnych i wydarzeń, również online,

prace związane z oprowadzaniem grup i osób indywidualnych po ekspozycjach jako przewodnik muzealny,

prace związane z organizacją wydarzeń kulturalnych i edukacyjnych (spotkania, warsztaty, lekcje, wykłady, projekcje filmów),

współorganizowanie działań edukacyjnych mających na celu uatrakcyjnienie zwiedzania ekspozycji stałej i wystaw czasowych Muzeum,

prace merytoryczne nad historią rodu Scheiblerów.

Wymagania kwalifikacyjne:

wykształcenie wyższe (mile widziane z zakresu kulturoznawstwa, filmoznawstwa, historii sztuki, historii, etnologii, muzealnictwa),

doświadczenie z zakresu edukacji szkolnej/pozaszkolnej,

doświadczenie w pracy edukacyjnej z różnego typu odbiorcą, także osobami z niepełnosprawnościami,

znajomość języka obcego na poziomie pozwalającym realizować zajęcia/oprowadzać po wystawach,

zdolności multimedialne,

wiedza z zakresu filmu

wiedza z zakresu historii Łodzi przemysłowej oraz rodów fabrykanckich,

odpowiedzialność za podejmowane działania i efekty powierzonych prac,

wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,

dyspozycyjność, dobra organizacja pracy i terminowość.

Kandydaci składają osobiście w sekretariacie Muzeum Kinematografii w Łodzi czynnym codziennie
w godz. 8.00–16.00 lub na adres: muzeum@kinomuzeum.pl lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej dokumenty z dopiskiem na kopercie Nabór na stanowisko –Specjalista ds. edukacji.

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie proszona jest o podanie danych osobowych obejmujących:

  • identyfikacyjne (imię, nazwisko, data urodzenia);
    · kontaktowe (adres zamieszkania) oraz
    · o wykształceniu, umiejętnościach, doświadczeniu zawodowym (ukończonych szkołach oraz studiach, przebytych szkoleniach i kursach, poprzednich pracodawcach, zajmowanych stanowiskach oraz obowiązkach zawodowych oraz o dopisanie klauzuli o treści: „Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich wrażliwych danych osobowych zawartych w CV na potrzeby procesu rekrutacji „Specjalista ds. edukacji” organizowanego przez Muzeum Kinematografii w Łodzi pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź”.

Podanie danych osobowych w CV jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

Termin składania dokumentów aplikacyjnych: do dnia 19.11.2021 roku do godz.16.00.

Dokumenty aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.

Organizator procesu rekrutacji zastrzega sobie prawo niewybrania żadnego z kandydatów.

Na wniosek niezakwalifikowanego kandydata dokumenty mogą zostać zwrócone w terminie uzgodnionym telefonicznie lub e-mailem.

Jeśli wyraża Pani/ Pan również zgodę na przetwarzanie danych osobowych po zakończeniu procesu rekrutacyjnego na potrzeby przeszłych rekrutacji, proszę o dostarczenie zgody o następującej treści:
„Wyrażam zgodę na wykorzystanie moich danych osobowych również w przyszłych procesach rekrutacyjnych organizowanych przez Muzeum Kinematografii w Łodzi, pl. Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź”.
Administratorem danych osobowych podanych w CV jest Muzeum Kinematografii w Łodzi, pl.  Zwycięstwa 1, 90-312 Łódź. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w związku
z ustawą z ustawą z dnia 10.05.2018 o ochronie danych osobowych, Dz. U. 2018 Poz. 1000.
W sprawie ochrony swoich danych osobowych można kontaktować się za pomocą adresu email: iod@kinomuzeum.pl  lub pisemnie na adres siedziby Administratora danych wskazany powyżej.

Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane:
a) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
b) w celach przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody
Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO, przysługuje Ci prawo do:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych
c) usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania
d) przenoszenia danych
e) wniesienia skargi do organu nadzorczego

Dokumenty aplikacyjne nie będą przechowywane dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania. Jeśli osoba poszukująca pracy wyraziła zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż 12 miesięcy.

Administrator może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom na podstawie i w granicach prawa, jak również podmiotom, z którymi  zawarł umowy  powierzenia przetwarzania danych osobowych.

 
Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

Plan postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022

  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności
  • Fundusze europejskie
  • BIP Muzeum Kinematografii w Łodzi

Neve | Powered by WordPress

Skip to content
Open toolbar

Dostępność strony

  • powiększ tekst
  • zmniejsz tekst
  • skala szarości
  • wysoki kontrast
  • negatywny kontrast
  • podświetlenie tła
  • podświetlenie linków
  • Reset