Przejdź do treści

Mariusz Ciszewski

Najlepsze filmy:

KABARET (Cabaret, reż. Bob Fosse, 1972)
ANNIE HALL (Annie Hall, reż. Woody Allen, 1977)
BILLY KŁAMCA (Billy Liar, reż. John Schlesinger, 1963)
BLASZANY BĘBENEK (Die Blechtrommel, reż. Volker Schlöndorff, 1979)
BULLITT (Bullitt, reż. Peter Yates, 1968)
DO UTRATY TCHU (À bout de souffle, reż. Jean-Luc Godard, 1960)
DZIECKO ROSEMARY (Rosemary’s Baby, reż. Roman Polański, 1968)
LOKATOR (Le locataire, reż. Roman Polański, 1976)
POWIĘKSZENIE (Blowup, reż. Michelangelo Antonioni, 1966)
PÓŁNOC – PÓŁNOCNY ZACHÓD (North by Northwest, reż. Alfred Hitchcock, 1959)
ZABRISKIE POINT (Zabriskie Point, reż. Michelangelo Antonioni, 1970)
ZŁOTE CZASY RADIA (Radio Days, reż. Woody Allen, 1987)

Najlepsze filmy polskie:

NÓŻ W WODZIE (reż. Roman Polański, 1962)
BARIERA (reż. Jerzy Skolimowski, 1966)
KONTRAKT (reż. Krzysztof Zanussi, 1980)
NIEWINNI CZARODZIEJE (reż. Andrzej Wajda, 1960)
PACIORKI JEDNEGO RÓŻAŃCA (reż. Kazimierz Kutz, 1979)
PERŁA W KORONIE (reż. Kazimierz Kutz, 1971)
POCIĄG (reż. Jerzy Kawalerowicz, 1959)
POKOLENIE (reż. Andrzej Wajda, 1954)
POPIÓŁ I DIAMENT (reż. Andrzej Wajda, 1958)
RĘKOPIS ZNALEZIONY W SARAGOSSIE (reż. Wojciech Jerzy Has, 1965)
TRZECIA CZĘŚĆ NOCY (reż. Andrzej Żuławski, 1971)
ZIEMIA OBIECANA (reż. Andrzej Wajda, 1975)

Skip to content