Przejdź do treści

Mateusz Rzeźniczak

Najlepsze filmy:

AŻ POLEJE SIĘ KREW (There Will Be Blood, reż. Paul Thomas Anderson, 2007)
AMERICAN BEAUTY (American Beauty, reż. Sam Mendes, 1999)
BĘKARTY WOJNY (Inglourious Basterds, reż. Quentin Tarantino, 2009)
CASABLANCA (Casablanca, reż. Michael Curtiz, 1942)
CZAS APOKALIPSY (Apocalypse Now, reż. Francis Ford Coppola, 1979)
ŁOWCA ANDROIDÓW (Blade Runner, reż. Ridley Scott, 1982)
PODZIEMNY KRĄG (Fight Club, reż. David Fincher, 1999)
POLOWANIE (Jagten, reż. Thomas Vinterberg, 2012)
RONIN (Ronin, reż. John Frankenheimer, 1998)
ROZSTANIE (Jodaeiye Nader az Simin, reż. Asghar Farhadi, 2011)
SIEDEM (Se7en, reż. David Fincher, 1995)
SZEREGOWIEC RYAN (Saving Private Ryan, reż. Steven Spielberg, 1998)

Najlepsze filmy polskie:

TRZY KOLORY. BIAŁY / TROIS COULEURS. BLANC (reż. Krzysztof Kieślowski, 1993)
AMATOR (reż. Krzysztof Kieślowski, 1979)
DŁUG (reż. Krzysztof Krauze, 1999)
DZIEŃ ŚWIRA (reż. Marek Koterski, 2002)
KRÓTKI FILM O ZABIJANIU (reż. Krzysztof Kieślowski, 1988)
POPIÓŁ I DIAMENT (reż. Andrzej Wajda, 1958)
PRZESŁUCHANIE (reż. Ryszard Bugajski, 1982/1989)
RĘKOPIS ZNALEZIONY W SARAGOSSIE (reż. Wojciech Jerzy Has, 1965)
SANATORIUM POD KLEPSYDRĄ (reż. Wojciech Jerzy Has, 1973)
SEKSMISJA (reż. Juliusz Machulski, 1984)
SYMETRIA (reż. Konrad Niewolski, 2003)
VABANK (reż. Juliusz Machulski, 1982)

Skip to content