Przejdź do treści

Grzegorz Piotrowski

Najlepsze filmy:

PÓŁ ŻARTEM, PÓŁ SERIO (Some Like It Hot, reż. Billy Wilder, 1959)
CHINATOWN (Chinatown, reż. Roman Polański, 1974)
CZYŻ NIE DOBIJA SIĘ KONI? (They Shoot Horses, Don’t They?, reż. Sydney Pollack, 1969)
DWORZEC DLA DWOJGA (Vokzal dlya dvoikh, reż. Eldar Riazanow, 1982)
GLORIA (Gloria, reż. John Cassavetes, 1980)
MAURYCY (Maurice, reż. James Ivory, 1987)
MILCZENIE (Tystnaden, reż. Ingmar Bergman, 1963)
PRZEMINĘŁO Z WIATREM (Gone with the Wind, reż. Victor Fleming, 1939)
ŚWIATŁA WIELKIEGO MIASTA (City Lights, reż. Charles Chaplin, 1931)
TAJEMNICA BROKEBACK MOUNTAIN (Brokeback Mountain, reż. Ang Lee, 2005)
TAKSÓWKARZ (Taxi Driver, reż. Martin Scorsese, 1976)
ZAĆMIENIE (L’eclisse, reż. Michelangelo Antonioni, 1962)

Najlepsze filmy polskie:

CZŁOWIEK Z MARMURU (reż. Andrzej Wajda, 1977)
JAK BYĆ KOCHANĄ (reż. Wojciech Jerzy Has, 1963)
KOBIETA Z PROWINCJI (reż. Andrzej Barański, 1984)
MATKA JOANNA OD ANIOŁÓW (reż. Jerzy Kawalerowicz, 1961)
PANNY Z WILKA (reż. Andrzej Wajda, 1979)
PASAŻERKA (reż. Andrzej Munk, 1963)
POCIĄG (reż. Jerzy Kawalerowicz, 1959)
POPIÓŁ I DIAMENT (reż. Andrzej Wajda, 1958)
PRZESŁUCHANIE (reż. Ryszard Bugajski, 1982/1989)
RĘKOPIS ZNALEZIONY W SARAGOSSIE (reż. Wojciech Jerzy Has, 1965)
WESELE (reż. Andrzej Wajda, 1973)
WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ (reż. Andrzej Wajda, 1969)

Skip to content