Przejdź do treści

Barbara Fronc

Najlepsze filmy:

SANATORIUM POD KLEPSYDRĄ (reż. Wojciech Jerzy Has, 1973)
AMARCORD (Amarcord, reż. Federico Fellini, 1973)
BIAŁA WSTĄŻKA (Das weiße Band – Eine deutsche Kindergeschichte, reż. Michael Haneke, 2009)
CZAS APOKALIPSY (Apocalypse Now, reż. Francis Ford Coppola, 1979)
CZERWONA PUSTYNIA (Il Deserto rosso, reż. Michelangelo Antonioni, 1964)
FANNY I ALEKSANDER (Fanny och Alexander, reż. Ingmar Bergman, 1982)
GODZINY (The Hours, reż. Stephen Daldry, 2002)
MECHANICZNA POMARAŃCZA (A Clockwork Orange, reż. Stanley Kubrick, 1971)
NÓŻ W WODZIE (reż. Roman Polański, 1962)
OJCIEC CHRZESTNY (The Godfather, reż. Francis Ford Coppola, 1972)
STRACH NA WRÓBLE (Scarecrow, reż. Jerry Schatzberg, 1973)
TAKSÓWKARZ (Taxi Driver, reż. Martin Scorsese, 1976)

Najlepsze filmy polskie:

SANATORIUM POD KLEPSYDRĄ (reż. Wojciech Jerzy Has, 1973)
ARIA DLA ATLETY (reż. Filip Bajon, 1979)
DOM WARIATÓW (reż. Marek Koterski, 1984)
ILUMINACJA (reż. Krzysztof Zanussi, 1973)
KRAJOBRAZ PO BITWIE (reż. Andrzej Wajda, 1970)
MATKA JOANNA OD ANIOŁÓW (reż. Jerzy Kawalerowicz, 1961)
NIKT NIE WOŁA (reż. Kazimierz Kutz, 1960)
OSTATNI DZIEŃ LATA (reż. Tadeusz Konwicki, 1958)
PASAŻERKA (reż. Andrzej Munk, 1963)
PĘTLA (reż. Wojciech Jerzy Has, 1958)

Skip to content